МИСЛИШ СИ ЧЕ ПОЗНАВАШ БЪЛГАРИЯ

МИСЛИШ СИ, ЧЕ ПОЗНАВАШ БЪЛГАРИЯ?

Проектът „Мислиш си, че познаваш България” е резултат от усилията на държавни институции, дипломати и бизнес да стимулират повече хора да изберат България за своя лятна, зимна или уикенд дестинация, като по този начин да се подпомогнат местните и чужди компании, заети в сферата на туризма в страната.

 

На 09 юни 2015 Н. Пр. Шаул Камиса-Раз, посланик на Държавата Израел, съвместно с Н. Пр. Кшищов Краевски, посланик на Република Полша, Н. Пр. Лйерка Алайбег, посланик на Република Хърватия, и Николина Ангелкова, министър на туризма, обявиха официално началото на кампанията „Мислиш си, че познаваш България”.

The campaign's launch is divided into 2 stages:

- Първият етап на инициативата „Мислиш си, че познаваш България” представлява видео обръщения на популярни личности - посланици на кампанията, припознали се в мисията на проекта. Всеки от тях разказва за личната си емоционална връзка с България.

Същинската част на кампанията представлява интерактивна образователна игра, която ще се проведе в периода 1-30 юли 2015 г. Платформата е разработена под формата на „quiz“ с четири въпроса с отворени отговори. Всеки правилен отговор ще отваря част от снимка на красиво, но малко популярно място в страната. Всеки ден чрез томбола ще бъдат избирани минимум 12 измежду далите верни отговори за деня, които ще печелят атрактивни награди (ваканция на морето, ваучери за пазаруване, спа уикенди, билети за концерта на Robbie Williams, раници и други), осигурени от бизнес партньорите на кампанията: GTC - Globe Trade Centre, БГ радио, Mall Galleria Бургас, Mall Galleria Стара Загора, Диневи Груп, Панхим ООД, списание Vagabond, Dama.bg, Action Aqua Park Слънчев бряг, By-Surprise, VsichkiOferti.bg, Sutherland, Спа-хотел „Балкан“, Парк-хотел „Стара Загора“, Colliers, PhotoPavilion, Domino, PlanaHeights, rezervacia.bg, yatoto.com, Mall Rousse, апарт хотели „Офир“, TELUS International Europe, Болница Тракия, Praktis, Grand Hotel Sofia, Планекс, Фондация Америка за българия, Sirma Solutions, Рапидо, Go Guide, Градус, Мидалидаре Естейт и много други.

Съорганизатори на кампанията са GTC и БГ Радио.

Всеки може да сподели и препоръча любими свои места от пътуванията си в страната, като качи снимки в галерия „ Твоята България“. Трима от участниците, избрани на случаен принцип в лотария, ще получат парична награда, всяка на стойност от по 300 лв.

Те започнаха тази история, продължи я!

Стани посланик на кампанията „Мислиш си, че познаваш България?“.

Visit www.iknowbulgaria.bg

Watch the videos of the people who support them